sobota, 25 stycznia 2014

Rozdział1 cz.1 "Chyba nie chcesz się spóźnić"

Siedziałam na górze w moim pokoju kiedy usłyszałam głos mamy z dołu;
-Ewela! Ewela Kochanie!! Zejdź na doł śniadanie czeka jest 7;30 chyba nie chcesz się spóżnić do szkoły pierwszego dnia??
No jasne, że nie chciałam się spóźnić miałyśmy  poznać nowych ludzi, otoczenie "my" to znaczy ja i moja BFF Lee nasze mamy zmówiły się i wymyśliły przeprowadzkę nasze rodziny- moja i Lee wyprowadziły się z małej wsi do Atlanty, więc odkrzyknęłam mamie, że już idę założyłam na sb to;


i zeszłam na dół do naszej pięknej kuchni, która w nowym domu wygląda  tak;-Mmm tooosty kocham Cię mamoo!!!!!!!!!
Zjadłam pyszne tosty z sosem malinowym wzięłam torbę ze stołu i wyszłam kierując się do garażu. Moje kochane auto...od kogo ja je dostałam a tak od mojego wuja brata kogo? a tak mojej mamy ...cudeńko wyglądało tak;
Kocham to auto noo cóż , ale dosyć gadania więc jedzmy po Lee na Wall Street(ulice wymyslam) i do szkoly.








                  JAK SIE PODOBA PIERWSZY ROZDZIAL????(sorry na koncu i tu brak polskich znakow mam problemy z klawiatura postaram sie je naprawic POZDRAWIAM #snuckyy2000

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz